Dienstag

mosás

A nagymosás kellős közepén, elképesztő robajjal ment tönkre a mosógép. D. nagy szerencsémre épp itthon volt, azonmód szét is kapta, lássuk mi a rákfenéje.


A felső ellensúly, ami beton - ugye, tört apró darabokra. Igen meglepő csoda, hogy nem csapta miszlikekre az egész gépet, vele engem, míg ilyedten fogtam el ne szálljon, mire nagy nehezen megállt a lekapcsolás és konnektorból kirángatás után.Vitte tovább a lendület egy örökkévalóságig.
Újat venni nem szeretnénk, kis nyomja meg a... gombot szorozva tucattal után kiderült honnan érdemes, így megrendeltem a betontömböt / az alkatrészt. Küldték a visszaigazolást egy számomra ismeretlen - de az semmi, a fájlkezelőnk által sem támogatott formátumban. D. felhívta őket, hogy PDF-ben please! 
Mire elküldték ugyanúgy.
Rájukírtam, csak azt írják meg mire várható és mennyiért.
Válaszoltak, 2-4 munkanap.
Visszaírtam, szeretném írásban látni azt is, mennyiért...

Bár olyan egyszerűen gondolkodhatnánk, hogy vállrándítás után veszünk másikat - nem számítana a pénz, és nem érdekelne bennünket, megint mennyi szemetet termeltünk.

Már mostam azóta. Nem sokat, csak fontosakat. Segített feleleveníteni pár emléket, pl. mikor gyerekkoromban a fürdőkádba hajolva mostuk a ruhákat, hogy miután megtisztultak, anyám bepakolja a csöpögő göncöket az elöltöltős, automata ( Hajdú? ) mosógépbe. Teljes mosásra, a végén centrifugázással.
Igen.
A mosóporallergiámra pedig már nem is emlékeztem.
Tissszta öröm.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.