Donnerstag

Pillekosbor

Nagy igyekezetem ellenére, úgy tucatnyi pusztult el a kezeim között.
Pedig betartottam a legfőbbeket: páratatrtalom, fényigény, öntözés ill. a pangó víz elkerülésére vonatkozó utasítások valamennyikét.
De nagyon figyeltem közben és rájöttem a titokra. Hiába minden igyekezet, ha már a vásárlásnál eltoltam a dolgot.
A titok, egyszerű, mint egy jól irányzott pofon: olyan darabot kell megvásárolni, ami a lehető legtöbb léggyökérrel rendelkezik. Nagyon soknak, egyeltalán nincs!
Azóta minden növényke él és virul, ma már dicsekedhetek négy éves tővel is. (Most épp nem virágzik, nincs mit mutatnom rajta.)






Ezeket tavaly augusztusban vettem, láthatjátok idén ismét virágzik, ráadásul hozza az újabb virágzó hajtást/szárat (nem tudom hogy hívják).
Alkalomadtán próbáljátok ki.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.