Dienstag

Jah, a levél

D. letette a nagyesküt, hogy ennyi és ennyi petákot fizetett a postán. Természetesen nem látta mit ragasztanak a borítékra, ergo a bélyeg értékét sem.
Dolgavégezetten távozott.

Hétfőn ugyancsak nagyot néztem, hogy a hűségesvisszatért borítékon, az említett összeg kurta töredékét képviselő érték vigyorog.
Meg a ráragasztott cetli, hogy "vissza a feladónak".  Gondoltam, tán emberem emlékszik rosszul, de neheem!

Ma mentem kérdezni, hogy akkormost  mi van ilyenkor?  
Asszongya, hiányzik ennyi peták. (A hiányzó, a D. által említett összeg, ill. a bélyeg értékének a különbözete. Csodálkozik valaki?)

Kifizettem, mert D. számlát nem kapott, bizonyítani nem tudtam az igazamat.
Közöltem, hogy csalódott vagyok.
Sajnálta.
Mondtam, hogy ja, én is.
Majd háromszor megkérdeztem, hogy számolhatok-e a sikeres célbaéréssel, mert úgy gondoltam pénteken, hogy legkésőbb szerdán megkapja a címzett.
Mire a nő, rányomott egy további sötétkék (?) ragacsot és vagy háromszor elmondta még, hogy mennyire sajnálja!
Ugyanannyiszor én is, hogy én is...

Kérem! Lehet fogadni tippelni: vajon célba ér-e és ha igen, mikor?

Sohanapján kiskedden?

2 Kommentare:

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.