Dienstag

A

mai délelőtt szépsége, A. fiam  boldogságtól csillogó szemében rejlett. Egyszer, mikor tudatosult benne, hogy aznap érkezik a fényképész az oviba, aztán, mikor szembe találta magát velem az óvoda folyosóján, merthogy beugrottam rakoncátlan fürtöket igazítani, ing felső gombját begombolni...
Ajjj, be örült az úrfi, hogy mentem! Annyi puszit kaptam, hogy ihaj!

...és holnap! Csak M. és én, itthon!         Egy egész délelőtt kettesben.*
...és ő igényt tart a délelőttre.  Beszélgetni fogunk, sokat -azt mondta- fontos, titkos dolgokról, meg miután A. elment az oviba, még visszabújunk a nagy ágyba és nézzük egymást míg beszélgetünk, meg olvasni is fogunk...

Sanszos, hogy holnap, csak melegszendvics, max. palacsinta lesz ebédre...






*Merthogy iskolaszünet lesz... -ezt feltétlen ki kell használni!

3 Kommentare:

  1. Csak velem játszanak démonok, vagy te is tapasztalod a blogok körüli furcsaságokat??????

    AntwortenLöschen
  2. Nem csak Veled, mindannyiunkkal.
    Az utolsó két bejegyzésem felszívódott, pedig azt írták, hogy majd visszakapjuk, a hozzászólásokkal együtt. De nem. Talán, eztán...

    Viszont a nagyszobának nagyon örülök! -Nem szeretem a költözködést, nem kívánom másnak sem! ;-)

    AntwortenLöschen
  3. http://status.blogger.com/

    Szerintem érdemes várni, mert visszaállítják a dolgokat...

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.