Mittwoch

Tél, ősz, nyár, tán tavasz?

Júniusban folyton azt szajkózta D.: vége a nyárnak, nem lesz már jó idő...
Ehhez képest rövidnadrágban, szandiban és egy szál pólóban járnak a srácok suliba/oviba.

Hajnalban, mint télen, károgásra ébredtem és el is bizonytalanodtam, tán kevés lesz egy póló, hát még, mikor megláttam a völgyben hömpölygő vaskos párát...*

Ősz van. Olyan bolondos fajta. Mint az április.

Mi vaaan?




*Gondoltam vigyenek pulcsit, de az én sakkbajnokom ahhoz ragaszkodott, amit hétfőn ottfelejtett a suliban és mivel azt nem tudtam adni, már nem találta hidegnek a 16 fokot. Én meg nem szeretek vitatkozni.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.