Donnerstag

Bélyegnyelv



Van némi aktualitása annak, hogy épp ma mutatom ezt meg. Feladtam ma egy levelet. De ha még egyszer visszajön...! Nincs nagy barátság a posta és köztem, no.

A bélyegnyelvet ismertétek?

Sajnos nem emlékszem, hogy honnan mentettem le. Többnyire helymeghatározással együtt töltök le képet, idézetet miegymást, de ez esetben ez elmaradt sajnos. Ha valaki ráismer, hogy ez tőle van, hogy ez az ő könyvéből, ő maga másolta és tette nyilvánossá, szóljon, belinkelem. ...és elnézést kérek!

5 Kommentare:

  1. Úgy tűnik, én konzekvensen a "Szeretsz?" jelet küldözgettem, míg papíron leveleztem, anélkül, hogy tudtam volna, mit teszek :)

    AntwortenLöschen
  2. Remélhetőleg a címzett sem ismerte ezt a nyelvet. :-)

    Ma próbálnál meg így kommunikálni! Még mielőtt megszólalnál, már rajt a bélyeg, persze szigorúan az előírásnak (szeretsz?) megfelelően. No meg ez igazából a jobbik eset, a rosszabbik, mikor azt a rusnya fehér, nyomtatott matricát csapja rá a tisztelt postai dolgozó (mint ma délelőtt)...

    AntwortenLöschen
  3. Ezekszerint en is mindenkit szeretek, akinek vha is levelet kuldtem..Nagy a szivem!:)

    AntwortenLöschen
  4. Aki olyan gyönyörű ékszereket, tárgyakat készít (mint Te), csak nagy szíve lehet!

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.