Freitag

Békésen,

zavartalanul reggeliztek az úrfiak.
Jómagam, meg mint a motolla, hajkurásztam a házban a valahová lerakott kávéscsészémet.
Ők persze kacagtak a beakadt lemezen, hogy: hol van a kávém?   ...hol van a kávém?
Végül a cornflakeses dobozok között találtam meg és ahogy a srácok közé leülve belekortyoltam, A., a bögrémre mutatva felsokoltott: Ott!

Igen.
Köszönöm.




Történetünk erősen hajaz Martine pár nappal ezelőtti bejegyzésére, az Egy udvarias gyerek-re.
Remélem nem rúgsz bokán, hogy belinkeltetek...!!!

9 Kommentare:

  1. Ez nálunk is így szokott lenni, azzal a különbséggel, hogy ők eltesznek valamit, amire utána FELTÉTLENÜL és AZONNAL szükségük van és míg én "Hova tetted?" kérdéssel bombázva őket az egész házat a feje tetejére állítom, ők összetett karral várják az eredményt... majd mire röpke 15 perc alatt megtalálom a lehető leglehetetlenebb helyre eldugott játékot és az orruk elé tartom, megjegyzik: "Látod Anya, megvan!"
    :D

    AntwortenLöschen
  2. Nem rúglak bokán, sőt! Azt hiszem, neked köszönhetem a hatodik olvasómat :) Olyan, mintha születésnapom lett volna váratlanul, épp a 6. :D :D :D Köszi :)

    AntwortenLöschen
  3. Ez nagyon vicces és ismerős is Susu! :-D
    Szerinted van mit köszönnie nekem Martine-nek?
    Amint valaki ráakad, ottmarad, mert remek írásai vannak!
    *

    Nincs mit köszönnöd Martine!
    Én köszönöm, hogy egy lehetséges találkozát épségben élnék túl. ;-)

    AntwortenLöschen
  4. Se nem fociztam soha, mint Á., se nem karatéztam sosem, mint V., úgyhogy ne aggódj, még ha okom lenne rá, sem rúgok túl jól :D

    AntwortenLöschen
  5. Köszönöm, már nem tartok Tőled olyan nagyon!

    :-DDDDDD

    AntwortenLöschen
  6. Mondjuk, elég jól célzok és dobok... :D :D :D

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.