Dienstag

Kivárunk, várunk, aztán jól járunk

A kivárásos hozzáállással önmagában, már sokat spóroltunk. Most is, pusztán azzal, hogy türelemmel megvártuk az augusztusi katalógust, amiben már 49p€tákkal olcsóbb a fiúknak szánt ágy darabja, a kék-sárgáéknál. Eddig. De ez most nem téma, ráér még...
Hiányzik más is (hajaj!), de nem lehet mindent és most.

Holnap megy egy ismerős Magyarhon.fővárosába. Nem jár sűrűn, így ma mérlegelés, utánaszámolás folyt délelőtt, mit hozzon el, ha egyeltalán... 
Holnap vásárol nekünk. Latba véve az árfolyamot is, ami most nekünk dolgozik. Ennek a valaminek darabja, 5200petákkal olcsóbb lesz onnan és 14db kell belőle.


De az információs csatornák akadoznak. A történetem tárgya nincs fenn az ottani kék-sárgák honlapján, telefonálni kellett az adatokért, hogy egyeltalán van-é a raktáron és hol, ill. a leglényegesebb, hogy hogyért adják...

Csúnya ügy, részleteket nem árulok el, de másfél órás hívom-zenélnek, várok, megint-hívom, ismét-váratnak után tudtam meg amit akartam, harapófogóval.
Ezek után jogos a kérdés, vajon megéri-e mégis?
Ha az elvesztegetett agysejtjeimet nem számolom, anyagilag még így is, hajaj!

Egyébként nincs türelmem vonalat tartva várni hiába zenélnek, de ha úgy nézem és ha nem, akkor is, kerestem másfél óra alatt 74800petákot, mínusz telefonköltség. (Megnéztem, ez 4,48€)






Egyébként, sok áru olcsóbb náluk itt, mint ott...  

4 Kommentare:

  1. Ezen már sokat gondolkodtam, hogy miért nálunk a legdrágább minden...

    Arra jutottam, hogy ez a vásárlók mentalitásától függ és talán mi magyarok sose fogjuk megfogadni Juszt László tanácsát (Ne hagyják magukat stb).

    Míg bárhol másutt külföldön jóval könnyebben beülnek a kocsiba megvenni a szomszédban azt, ami kell nekik, hiszen még vám sincs rajta és pl. ezt a céget figyelembe véve, a legtöbb holmi befér a csomagtartóba lapra szerelve. :o)

    Mi egyébként most, hogy voltunk Németországban nem csak cukrot vettünk negyedáron, hanem lisztet is, amiben nincs fuzárium (mint a magyar lisztben) és napraforgóolajat, hátha nem magyar parlagfűültetvényből sajtolják... Kövér nyanya ruhákat nekem eddig is egy kinti depotban vettük (Münchenben), mert a kínai piacon nincs a méretemben csak cicanadrág. :o) De eztán ha arra járunk (és gyakran járunk arra), akkor nyilván az energiaitalt is onnan hozzuk majd és jövő héten például Frankfurtba megyünk és krumplit is veszünk, mert a magyar krumpli már évek óta élvezhetetlen, nem alkalmas semmire...

    AntwortenLöschen
  2. Hát, Altair szinte mindent megírt előttem. Csak mi többévente egyszer járunk arra, amerre az árak nem az üveghegy tetején vannak, hanem a lankákon, úgyhogy hiába tudjuk, hogy kijöhetnénk olcsóbban is, mi a fényűző forintért vásárolunk az óperencián innen.

    AntwortenLöschen
  3. Sok-sok holmit vettünk már messziről, mert még fuvardíjjal is jóval jobban jöttünk ki. Például a házunk szerkezetét képező faanyag Tirolból jött. A mosogatónk és hűtőnk Szegedről, sok más Bécsből és még sorolhatnám... Hihetetlen mit meg lehet spórolni némi "utánanézéssel". Ugyanakkor, aggasztóan kevesen tájékozódnak, mielőtt fizetnek. Egy kedves ismerősöm teljesen elképedt, mikor megmutattam neki a geizhals nevű internetes árösszehasonlítót, meg a többit. jé, ilyen is van? -kérdezte.

    Anyukám nagyon toppon van az élelmiszerek áraival kapcsolatban. Ő itt vásárol Ausztriában. Tán a hús kivételével majd minden olcsóbb itt, mint otthon.
    Borzasztó.

    Bár igaz az is, ahogy Martine Te is írod, hogy van, ahonnan nem elérhető ez-az, de van ami mégis (nyilván nem élelmiszerre gondolok), de biztosan éltek is vele. Vagy?

    Erről hosszan tudnánk beszélgetni...

    AntwortenLöschen
  4. Egyébként, az óperenciást, ill. az üveghegyeket ide keverni, övön aluli volt...
    Már másodszor jöttem vissza, mire megnyugodtam, úgy nevettem! :-D

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.