Donnerstag

Emígyen készülőd(t)ünk (képekben, röviden)

Fát választottunk már, közel két hete. Az ott az bal oldalon, a cetlivel:


A mindennapjainkban sűrűn követik egymást a programok. A kóficok beváltották már majd az összes adventi kupont, így nem unatkozom, a ház meg úszik...
Szóval jól vagyunk!






Az egyiken, egy esti séta volt, ami igazán remekül sikerült.
Volt szerencsénk megélni, hogy mi is az a vaksötét.
Igen, van zseblámpánk, már hogyne, de az úrfiak ragaszkodtak a lámpásaikhoz.
Majd nyakamat szegtem ahogy futkostam egyik pipics fénytől a másikig, no meg vissza, mert ki-ki hol lemaradt, hol előrenyargalt, jómagam meg ugye lámpás híján csak a célt láttam, vagy még azt sem.
Jártam sáncban, gödörben, szántáson és fennakadtam egy kerítés oszlopában (mikor és ki tette oda???), pedig csak az erdő széléig mentünk, pardon: botorkáltunk.
Bár az elején felhívtam mindannyiuk figyelmét, hogy ok, hogy élmény, meg ilyenek, de figyeljenek már, ne kismalacként jöjjenek haza, mégis volt min morogni -már itthon a lámpafényben: úgy néztem ki mint egy varacskos disznó, dagonyázás után.
De élmény volt, ajánlom! Igazából dehogy, csak szeretnék kemény csajnak tűnni, meg kúúúl-nak, ugye M. után szabadon... Szóval: ilyen feltételek mellett eszedbe ne jusson!!!



Írtam képeslapokat is, a kóficok meg alá...
Jó móka, bár egy kicsit izgulok miattuk -ugyanis viszonylag későn vittem postára.



...kaptam csomagot is, meg adtam is, a sütisdobozok sem tátonganak már üresen, M. rajzol, rajzol és rajzol...:



A. pedig mesél, kártyázik, locsog, ubongózik, csacsog és fecseg... no meg magyaráz.
Hogy D.-ről is essék szó: ha minden igaz, a napokban érkezik, épp mint a karácsony!

5 Kommentare:

  1. Minden kép jó, de ez a rajz.... isteni :-))) - minden tekintetben

    AntwortenLöschen
  2. Nagyon jók ezek a lámpások! A hapsinak a kereszten a cickói a legjobbak;-D és az a fa...csodálatos!

    AntwortenLöschen
  3. Az ubongót nemtommi.
    Szerintem meg ez a legjobb program, amit csináltok, a takarítás megugye ráér.
    V.

    AntwortenLöschen
  4. Martine!
    De jó, hogy leírtad!
    Mivel így látod, nem kell azt gondolnom, hogy túlértékelem...

    Egyre részletesebben rajzol.
    Szeretem őket.
    *

    Chipmunk!
    A lámpásokat maguk készítették -de ezt biztosan gondoltad magadtól is... tényleg jók.
    Igen, a HAPSI a kereszten... :-DDD
    Remélem idén nem más viszi el a kiválasztottat -tavaly így jártunk.
    Bár elgondolkodtam, az is lehet, hogy csak D. nem találta, mert a srácokra figyelt közben...
    *

    Vaskalap!
    Ez az, mutatom:
    http://www.gemklub.hu/jatek/140/ubongo
    Az ablakokra tutifix nem kerül sor. Legalábbis nem az összesre. A mi hálónkban például, rajtunk kívül úgysem jár senki...
    Jah, csalok. :-(

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.