Donnerstag

Itthon

Ünnepnap van.
Megragadva az alkalmat, reggel össznépileg rendet raktunk.
Nagy büszkén jöttek, hogy elkészültek, nézzem meg.
Megnéztem, meg megígazítottam ezt-azt, mire előkerült ez-az, minek folyományaként rendezgettem kicsit mindkettejük szobájában. Kiszórtam a szemetet, kiválogattam a papírhalmokat...  meg hasonló tevékenységek, folyamatos háttérzöngével: ez-még-kell-nekem, abból-még-csinálni-akartam-valamit, anya-neeeeeee!

Most fújnak rám.
Négy nap itthon, két morcossal!!!

4 Kommentare:

  1. Tudom, hogy ilyenkor azt illene írni, hogy nem irigyellek, de nagyon irigyellek! A morc elmúlik, a rend megmarad :)

    AntwortenLöschen
  2. Szeretném, ha eztán is a véleményedet írnád, nem azt, amit illene!
    Az kéne még!

    Az ifjak tényleg vígak azóta, ezért lehet, hogy a szobáik ismét romokban... :-(

    AntwortenLöschen
  3. Pedig olyan büszkék voltak rá :-D Te meg leromboltad a művüket :-D

    Viszont milyen jó is, hogy elmesélted, mostantól én is majd a gyerekkori sérelmeimre fogok hivatkozni, amikor valaki a szememre találja vetni, hogy ennyi idősen még miért nem vagyok képes rendet tartani :-D

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.