Freitag

Ravasz, ravasz!

Évek óta keresek egy olyan könyvet, aminek a fő témája a karácsony, de ha lehet, Weihnachtsmann (Télapó ugye, mert maradjunk szépen csak a Jézuskánál!) nélkül.
Idén madarat lehetett volna fogatni velem, mikor rábukkantam egy adventi olvasókönyvre, benne 24 történettel. Jól* megnéztem még ott a boltban: angyalkákról, meg különböző várakozó, készülődő állatokról szólnak a történetek.
Tegnap megkapták, M. pedig iziben felolvasta az elsőt. No, ott ért a kanapén a hideg zuhany, hogyaszongya: az angyalokat a Weihnachtsmann felügyeli...
Hápogtam egy keveset A. kérdésére, mire M.: ez a Wm. idekeveredett Amerikából A., merthogy itt nálunk, a Kristkind felügyel...!      -és jelentőségteljesen a szemembe kacsintott...





*Ok-ok! Az utolsó mesékben számítottam a Wm. felbukkanására, csak azokat néztem meg jól!

7 Kommentare:

  1. Nagyon jó kis helyreigazítás :) Én ezért nem vettem nekik semmilyen karácsonyos - mikulásos könyvet az elmúlt évek terméseiből, mert nagyon zavart a karácsonykor zoknikkal megjelenő Mikulás (plánehogy télapó, a fenyőfaünnepen...)

    AntwortenLöschen
  2. Magam is így.
    Látod, szépen befürödtem!

    AntwortenLöschen
  3. na igen - vagy télapó pakolja az ajándékokat a fa alá, vagy miki egér piros ruhában. És a filmekben is ez van... mimég inkább a kifestő-korszakunkat éljük - azt is válogatom..

    AntwortenLöschen
  4. ˛Igen, már a kifestő is nehéz dió!
    Annak viszont határozopttan örülök, hogy nem neveztek kritikusnak, meg nem mondjátok, hogy hallgassak inkább!

    AntwortenLöschen
  5. Nemtom mér' kéne hallgatnod?!
    V.

    AntwortenLöschen
  6. Te még nem hallottál ilyen 'tanácsot', hogy "inkább hallgass drágám, ez még nem probléma? (nem állítottam, hogy az, csak beszélgettünk...) No de az enyém, ezt hallgasd meg...!"

    AntwortenLöschen
  7. Lehidalok! Simán ideírtam A. nevét és még csak észre se vettem...
    No de most ki is javítottam...

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.