Dienstag

Úrfiak

A.
Lötyög a jobb alsója már egy ideje, de nem marad már sokáig, ez biztos. Zuhanyzás után, letörölve a párát a tükörről, vizslatta a billegőt, majd magához kiálltott azzal, hogy baj van:
Baj van, hamarabb lesz felnőtt, mint korábban magyaráztam neki, hisz nőnek már a felnőtt fogak, majd a combján, a nedves bőrétől elakadt alsóját kellet felsegítenem a popsijára, mert pucér ágyékkal ilyen nagy fiú nem hagyhatja el a fürdőszobát...

M.
Danában sokat elpusztított, de ma már az éhség sem bírja rá, hogy almát egyen. A tízóraira elvitt, buszfordultával vissza is jön mindig.
Ma viszont, hogy látta falatonként eltűnni a számban, elkunyizott csak egy falást.
Majd:
Hű, de kár, hogy eddig kihagytam!

2 Kommentare:

  1. Lesznek még JELEK. Ezektől egyik nap meghatódsz, másik nap meg sajnálod az elmúltat.
    Ma még babóca, holnap meg pihésedik a hóna alja (egyebekről nem is beszélve).
    Aztán ott van még a fodrászom, akihez eM csak rendkívüli esetben megy, egyébként férfifodrászhoz jár. Ilyen eset volt a nyolcadikos ballagása. Tán tegnap. :)) Ma meg időpontot kértem neki az érettségi tablókép előtti hajigazításhoz.
    V.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tablókép!

      Hamar eljött? A csettintésnél is gyorsabban?
      Á, ne is mondd! Talán korai még ezen keseregnem.

      A napokban néztem őket, míg valami nagyon fontos ügyet tárgyaltak. Felismertem bennük a nagyot és döbbenetemre a kicsinek nyomát is alig leltem. Hüpp!

      Löschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.