Donnerstag

Laszti

Lehet, hogy megtaláltuk az igazit. Megjegyzem: végre!

Ha azt mondod nálunk: sport, mindenki a labdarúgásról kezd el beszélni, vagy ha nem, hát arra gondol. Nem is igen van más csapat, klub, vagy egyesület, csak ez.
(-itt, ebben a városban, ami annyit tesz, 27km-es körzetben alig néhány egyesületet lelhetsz ebben a korosztályban - ill. röplabda, az is csak lányoknak... nekem meg spec, olyanom nincs.)
M. próbálta, de ahogy az edzések követték egymást,. egyre jobban lógott az orra.
A kedv, talán sosem volt meg igazán, sikerélmény nagyon kevés, a labdérzéke meg egyenesen kiábrándító volt, így mire a szaglószerve elérte volna a béka seggét, döntöttem és nem vittem többet.

Aztán kerestem. Ugye, ott a foci. Küzdősportok közül dzsúdó, ami a városban elérhető. ...és ...a foci, aztán az aranyár/órába számított teniszedzés magánoktatótól, no meg persze ki ne felejtsem a focit. A kézilabdáról azt sem tudják eszik-é vagy isszák. Foci? Esetleg lehet falat mászni (innen az említett 27km-es távolságra), bár ha úgy vontatnám fel csörlővel, talán akkor lenne reális esélye úgy egy méteres magasságig feljutni, aztán nyilván lerágná magát, lévén enyhe tériszonnyal küzd...

Múlt héten megneszeltem, hogy kosárlabdaedzést, már nem csak 11 éves kortól, hanem már a 9 éveseknek is tartanak és a csiripelő madárka szerint igen játékosan, átgondoltan zajlanak ezek az összeröffenések. Ők már négyszer voltak, nem légből beszélt.
Hétvégén kapott edzőcsukát az úrfi, ma a madárka fiát kölcsönkapva, négyesben mentünk el megnézni az edzőt, a társaságot, magát az edzést.
A. lehidalt a naaagy, fekete bácsitól, pláne, hogy mosolyogva bólogatott a kérdésre, mehetne-e ő is? M. pedig nagyot alakított: valamennyiszer elkapta a labdát, pontosan a társai kezébe is dobta és ha nem is a kosárba, de a fekete-szegélyes-négyszögbe* talált. Hamar felvette a ritmust és végig fülig ért a szája!

Úgy tűnik a mi sportunk, a kosárlabda lesz.  
M.-é...



A kép kicsi és pocsék minőségű. Szándékosan ez és így.  
A kék gatyás lazagatya a háttérben és az edző előtt, M. .

*Kosárnyelven tutifix nem négyszög...

11 Kommentare:

  1. én nyolc évig kosaraztam és imádtam :) Á. most kezdte a suliban (mert nincs foci) - kedveli-kedveli, de mindannyiszor elmondja, ha szóba kerül, hogy a két játék összehasonlításakor mennyi sok szempont szerint kerülhet ki nyertesen a foci :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Kis foci-rajongódtól nem is várnék más választ.

      ...és, hogy hívják a palánk közepén a négyzetet? Ha van hiv.neve, Neked tudnod kell.

      Löschen
  2. Már csak az edző miatt is megéri :D
    (Amúgy sztem a falmászást egyszer kipróbálhatnátok, tériszonyosoknak is jó - http://napidoktor.hu/cikk/87.7885/Izgalmas-es-gyonyoru-a-falmaszas )

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. : D Pedig nem is láttad!

      Már tervezem egy ideje, de hiába, ha lábremegést kap még a gondolattól is...

      Löschen
  3. De jó!
    Leviék osztályfőnöke tesitanár és kibulizta, hogy legyen a suliban mászófal. Ott van a tornaterem végében és minden osztálynak, negyediktől felfelé, tart időnként egy-egy órát. Ingyen és bérmentve:)
    Azt hiszem, az én gyerekeim szeretik. Vagy legalábbis nem mondták, hogy nem:)
    Egyébként meg foci!:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Mászni magam is nagyon szerettem, nem is értem hogy lehet tartani tőle...
      Ő még fára sem mászik! ...hát most mondd!

      : )

      Löschen
  4. Végül is... keresik az utánpótlást... :D
    V.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Már annak is örülök, ha élvezi, aztán majd meglátjuk... Ill. az edző látja meg...

      Löschen
  5. A lényeg, hogy kosárba értetek...Ennek örülök!

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.