Mittwoch

Zöldesbarna

Nem láttam még, de tudom, mert megkérdeztem.
No nem tőle, mert még csak nem is hívtam (eddig), csak egy ismerőstől, aki hozzá jár. Korábban nem tudta, de tegnap, a kontroll alatt jól a szeme közé kellett nézzen, pedig ismeri már jó ideje...

Az első fogdokim, még otthon, mély-barna szemű, habókos, kedves és vicces, de egybetömte az egyetlen két javítandómat. Aztán költöztünk, de amúgy is mást kerestem volna.
Haragudtam az egybetömésért.

Itthon, az eddigi orvosom égszínkék szemű, precíz, kedves, helyrehozta az egybetömést, de árban gyanítom átvert. -Egyeltalán nem kellett volna fizetnem a fehér tömésért.
Haragudtam az átverésért.

Így a jövőbeni zöldesbarna. Kedves zöldesbarna, utálok haragudni!




A Tiédnek milyen színű? 
Számít milyen? 
A szimpátia sem? (???)
Lökött lennék?

12 Kommentare:

  1. Jó kérdés. Nem tudom...

    Az egybetömésről pedig én is tudnék mesélni - jó kis kaland kerekedett belőle és a fogsebészeten végződött bölcsességfog húzással, mindez 6 hónapos terhesen .

    Az elmúlt évek (egyéb) orvosi huzavonái után azt mondom, első szempont csakis a megfelelő tudás, még a szimpátia kárára is...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Szimpátia szerintem azonos feltétel a szakértelemmel.
      DE, hogy milyen a szeme (szimpatikus ?) elengedhetetlen a bizalomhoz.

      Löschen
    2. A vigyorpofa (mármegint) lemaradt.
      : D

      Löschen
  2. Antworten
    1. A nem, nem határozza meg a szemszínt. ; )

      Neked nem lényeges?
      (...és milyen?)

      Löschen
  3. én még vagy kedvessel találkoztam, de megharagudott, mikor szólni mertem, hogy rossz fogamat tömi, mert eggyel arrébb fáj.... vagy kétajtós szekrénnyel, akitől baromira féltem, de tudta, mit csinál... sajnos nyugdíjba ment. az igazi még várat magára.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Várunk. Értem.
      : )

      Miért féltél a szekrénytől, ha tudta mit csinál?

      Löschen
  4. Antworten
    1. Két fog szembenéző fala hibás. Nem külön-külön, hanem egybe tömi.
      A tömés alatt fogköz.

      Nem vicces, igaz károm nem volt belőle (különösebb), de rémesen zavart.
      Szerintem, pancser munka.

      Löschen
  5. A szeme színét nem tudom, de csoda ügyes, már legalább 7 éve vagyok hűséges. :o) Dr. Szrebro Zoltán (http://www.dentalpalace.hu/) És implantátum meg ferdén nőtt bölcsességfoghúzás is volt ám! (Az implantátum óta vagyok hűséges.) :oD

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.