Montag

Jaj,

hát dehogy szeretnélek statisztikákkal untatni bárkit is.

Akad itt más téma is.
Autócsere. Páldának okáért. Jah, ez is csak számunkra érdekes, vagy már lassan nekünk is unalmas...
Jó, lódítani sem szeretnék: már baromira unom a témát, de mert magától nem cserélődik le a lassan 12 éves Villámhaver, valamit tényleg nekünk kellene kiokoskodnunk, vagyis D.-nek, lévén hogy én nem kívánok beleszólni mit választ, csak annyit: hogy ne legyen piros. Fontos, sarkallatos kérdés, akarom mondani  részlet. Ill. ne legyen japán. Főleg ne francia, vagy olasz. ...és megszoktam már a dízel ketyegését. ...még annyi: ha öregebb mint öt éves, ne legyen benne több, mint 60. ezer km. No, valahogy így.
Azt már meg sem említem, hogy ő meg kölcsönjárgánnyal jár, amiből elege van, pláne, mert ma reggel ott ragadt vele a Wechselen.
Mire ő faképnél hagyta, bár a probléma attól még szintén áll.


14 Kommentare:

  1. Most jót mosolyogtam, mert mi is autócserében vagyunk. Nekem két kikötésem volt: PIROS nem lehet! S legyen dízeles! :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Motyi kérdéséből adódik, hogy Tőled is megkérdezzem: Te miért vagy a piros autók ellen? ...és miért dízel? :-)

      Annak pedig nagyon örülök, hogy Te még tudod mosolyova szemlélni az autócserét. Én már úgy, de úgy szeretném letudni a választás maceráját, hogy az elmondhatatlan.
      Szeretnék másikat, de már lassan sikítófrászt kapok, mikor a férjem ideül a géphez és autókat kínáló oldalakat nyit meg.

      Üdv itt! (Már mondtam volna?)

      Löschen
    2. Jaj, hogy ezt én is hogy utálom, öt autós oldal megnyitva, könyvjelzőkben elmentve ötven autó, amiknek felét már rég nem hirdetik... Aztán a miénk még itt áll a ház előtt. :-)

      Piros miért nem? Nem tudom. Egyszerűen ronda... Ma jöttem rá, a sárga autó is az, olyan sem kell.
      Miért dízel? Csak... Talán mert, nem fullad le olyan könnyen (meg szeretem azt a traktorszerű hangot reggelente). Nem mintha tudnék autót vezetni, bár jogsim az van. :-)

      Löschen
    3. :-)

      Nekem a sárgával semmi bajom.
      Szerintem, akinek valaha volt dízel-ketyegője, ha nem is teheti meg, hogy azt vegyen, aztán mindig arra vágyik.

      Löschen
    4. Nem, elfelejtettem... ennyi. 18 éve nem vezettem... De a jogsit érvényesítettem, ki tudja? :-)

      Löschen
    5. Múltkor 12 km/h-s sebességgel már haladtam körbe-körbe, mert nem tudtam egyenesbe hozni a kormányt... A párom feladta, azt hiszem... :-)
      Ezenkívül csak a pedálok sorrendjével van bajom, sosem tudom melyik mi... :-)

      Löschen
    6. A 12km/h-s sebességet hogy sikerült bemérni? ; )

      Szerintem, ha kellene, biztos nem lenne semmi gondod a vezetéssel.

      Nagyon szeretek vezetni -szerencsére- mert itt bizony aligha tudnánk létezni autó/vezetés nélkül.

      Löschen
    7. Én is szeretek, egy szóval sem mondtam, hogy nem... :-)))

      Mikor vizsgáztam, kérdezte az oktatóm, mégis hogy fogok én levizsgázni. Mondtam, semmi gond nem lesz, majd imádkozom. Átmentem (minden vizsgán elsőre). Az oktató utólag mesélte, három napig ült otthon, és azon elmélkedett, biztos, hogy létezik Isten...

      Löschen
    8. Szeretem az anekdotákat. Nagyon fincsi ez is, köszönöm! : D

      Ha van még, vissza ne tartsd!

      Löschen
  2. :))) Szóval mindent tudsz és érted is a témát:) Bennem nem sok köszönet lenne:)

    Eszembe jutott egy régi ismerősöm, aki egy nagyon régi, veterán Skodát vásárolt. Miközben nézegettük az eladó bácsinál, aki az első(!) tulajdonosa volt az autónak, a srác anyukájával beszélgettem. Ő áhítattal nézte az autót és csak ennyit mondott elmélázva: ...ehhez majd veszek egy szép piros kalapot...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Igen, mindent tudok! ;-)
      Csudát! Csak ennyit, amit fent látsz: hogy mit (akarok!) szeretnék, ill. mit nem.

      : D A fején találta a szöget!
      Köszönet az anekdotáért Julcsi!

      Löschen
  3. Sokan nem szeretik a piros autókat. Miért?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. A sokakat ne kérdezd, nem tudhatom mások miért. (Chanson szerint randa. : ) )
      Gyerek- és tinikoromban piros autóink voltak. Ezekről az autókról mindig 'ember a múltból' jut eszembe. Mivel több is volt, valahány más márkájú, de mind piros, gondolom ezért a szín az, ami ellenszenvet vált ki belőlem.

      Löschen
    2. A fiaimnak is mindig piros kisautót kellett venni... Talán ez is létrehozott egyféle ellenérzést a piros autók iránt. :-)

      Löschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.