Mittwoch

Zavar - nem zavar

Mert az, hogy jön játszani, részemről rendben. A hogyan zavar és a mikor.

Mert nem köszön, mikor bejön a házba. Máskor sem. Pedig rém hasznos lenne .
Mondjuk nem kapnék a mellékhelyiségből kilépve gyors és markáns vizelési ingert, mert ott találom magammal szemben, bambán nézegetve, némán... (Igen, azóta feszt zárom a bejáratit.)

Elsős ő is, mint A., így gyorsan végez a házival és túl hamar érkezik. Olyankorra még M. nem mindig kész az övével, de ő is szalad a kissebbek után, mert félti a trambulint. A kisfiútól. Mert kicsit furcsa a srác. Szándékosan írom röviden.

Már kétszer is, az anyukája határozott tiltása ellenére jött hozzánk, ennek ellenére egyszer sem szól ide a szomszédasszony, hogy jön a kisfiú. A múlt heti utolsó felbukkanássáig én hívtam, hogy tud-e róla, hogy itt van? (Nem)
Ma nem szóltam. Ha őt nem érdekli, nem izgatom magam én sem.

...és ne akarjon nálunk tévét nézni. Az úrfiak pénteken néznek. (Akkor sem tévét, dvd-t.) Ha ő ma szeretne, nézzen otthon.
A nem pedig nem. Ha toporzékol mosolygok közben, akkor is.

Zavar.
De lehet, csak mert nyűgös vagyok.

3 Kommentare:

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.