Donnerstag

Reggel

Reggel M.: Nem lehet még egy icipicit tovább aludni?    -Ismeri a választ, mégis gyakran próbálkozik.
Reggeli után elnyelte a fürdő és 7:12-ig sem mutatkozott (legkésőbb 7:20-kor indulnia kell az iskolabuszhoz), így utána mentem érdeklődni. A mosdónál ügyeskedett:
M.:  Anya! Én csak el akartam játszani az Egyiptom hercegét! (A felsőteste merő egy víz volt, ebből gondolom, hogy valahol a történet elején, épp Mózest emelhette ki a vízből... Kérdezni/megmagyarázni már nem volt idő.)

A gyors öltözés nem az erőssége...  A hosszadalmas trikóba,- polóbabújás után már nem tudtam elnézni, hogy a nadrággal is egyedül küzdjön: segítettem.
A cipzár felhúzásánál icipici galiba történt. Hirtelen magas lett a hangja és kikerekedtek az amúgy is hatalmas szemei...   Szerencsére a veszteséglistára semmi nem került fel és végül (igaz futva) a buszt is elérte.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.