Freitag

...

D. hangjára riadtam ma, jóval 6 előtt: Szólj anyának, keljen fel!
Még oda sem értem, már kiabált: Vödörbe vizet, rongyokat, kendőket...  siess!
A.-t elhúztam a sarkig tárt bejárati ajtótól (amin csípős hideg ömlött be, bár őt ez szemlátomást egyeltalán nem zavarta) és rohantam a kért dolgokért. Ekkor már, teljesen éberen agyaltam azon, mit keres D. még itt és mi a csudának neki víz?
Miután megkapta, bevetette magát a sötétbe az autók közé...   egyedül hagyva a kérdéseimmel.
Pizsimre kabátot húztam (közben az előszobában ledöntöttem a komódról egy növényt, kaspójából a csizmámba ömlött a tegnapi öntözésből visszamaradt büdösvíz), hogy vigyek D. után még egy vödör vizet és nem mellesleg, válaszokat akartam kapni.

Este kölcsönadta P.-nek az autót (viváró): menjen csak azzal haza, ne kelljen hidegben/sötétben  emberünknek pakolnia, érjen hamar haza, pihenni...
Ahogy hajnalban erre tartott, az egyik kanyarban hallott valamit felborulni az autó rakterében.     -Neeem, nem állt meg. Minek!

...egy diszperzites vödör dőlt el, s ha már:    ki is ömlött. Ládákba, azokban a gépekre, a nagy-lábas-körfűrészre (továbbra sem tudom, írhatnék-e márkanevet), marokszerszámokra, mindenre...
Drámai kép fogadott!
D. fortyogott és a szeme tüzes villámokat szórt P. felé. + A nyakába hányta az elmúlt 2hétben 'elkövetett' valamennyi baklövését: kitört ablakot, rövidre vágott léceket...    a melák emberünk kicsire húzva magát, azon iparkodott, hogy minél előbb eltűnjenek utólsó hibájának nyomai.         ... nem sajnáltam, hiszen ő volt aki előző este a festéket oda tette, ahova és volt olyan buta, hogy nem állt meg megnézni mi történt, pedig akkor kissebb lett volna a baj.  (Mielőtt bárki azt gondolná, hogy D. megnyúzta P.-t végül, el kell mondjam, ő az a kutya, amelyik ugat...)

8 előtt valamivel hajtottak el a ház elől. Emlékeztetőül ez maradt (meg kell jegyeznem, élőben drámaibb):



A malőr miatt 2 órát csúsztak. D. jogosan mérges: neki kell felenie a késésért a kliens elött. (A sz.rrá ázott tönkrement gépekről még nem mondott véleményt. AZT még meg kell emészteni.)

Hosszú napjuk lesz ma! Kinek -miért.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.