Montag

...egy úttal az ördögnek

Forgott a világ, fájt a fejem, dehogy akartam én menni, de ő kért azokkal a boci szemekkel, hát végül csak rávett, bár már talpig díszmagyarban az előszobában állva is kérdeztem, hogy miért mennék -aztán meg már nem kérdeztem, beültem.
A kesztyűtartóból, a középső konzolból kiszedtem az útleveleket, mindenféle szeméyles cetliket, meg telefont, csupa szétszórt holmikat, amire nem is gondolna az ember, hogy ott az autóban, de ha ott hagyja egy, vagy netán több napra a szerelőnél, a köztes időben kellhet. Egy szövettáskába gyűjtöttem, közben, mint már mondtam forgott a Világ, vele az autó, benne mi mind.

Amíg D. elhozta a szerelőtől a cserbenhagyás, majd trélerre rakás óta (közel 3 hete) nem látott szűrke Villámhavert (és a kéket ott hagyta szervízre) addig Anyum lakása forgott, Velük, az úrfiakkal és velem.

Kaptam jóóó cukros kávét, valahogy jobban lettem, meg fényképeztünk Anyu vadonatúj masinájval, szóval az idő jól el, majd mi is, de csak későn.

22:15 volt, mikor végre megállt a ház előtt az autó (állt? forgott még azért -no) és nyúltam a kulcsért.
Értitek, a bejárati ajtó kulcsáért.
Ami nem itt, a szűrkében, hanem ott, a kékben.
A szövetszatyor nem egyszer, de négyszer lett kiforgatva, hiába.
(Ekkor indult be a ringis igazán.)
Telefonáltam, Anyu nyilván örült, elindultak ők is, mi is.
Nem félúton, de találkoztunk -erről nem Ők tehettek, mert mi téptünk, mint a zzzállat.

Út közben (az ismétlésnél) D. hatszor sóhajtott. A negyedik fájt a legjobban. Fájt a bűntudat és a feszítő hólyagom, de én sem szóltam.

Kalandnak megjárta, de többet ilyet soha!
Borzalmas felfedezni a belépés kulcsának hűlt helyét...

9 Kommentare:

  1. A szédülés, forgás, pörgés okát szeretném tudni, de nagyon!!!
    A többi meg szörnyű és érzem a kínos csendet...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jaj! Egy hatalmas, fájdalmas jaj! És remélem, nem vagy és nem is leszel beteg!

      Löschen
    2. Julcsi! Azt az okot magam is szeretném ismerni -az olyan hihetetlen, meg megfoghatatlan, hogy csupán a frontváltozás gyötörne... meg, hogy ennyire!
      : )

      Martine! Beteg nem vagyok, dehogy, csak pocsékul, de az is csak voltam, köszönöm!

      Löschen
  2. Ne is mondd... tavaly télen - szóval két karácsonnyal odébb - a férfit vittük egy darabig autóval, majd átszállt egy másikba, mentek Pestre. Gyermekkel nagybevásárlás, majd uzsgyi haza, de a kulcs a férfinél, ő meg addigra majdnem Pesten. Betörtem magunkhoz, aztán meg fóliáztam az ajtó üvegének helyét, hogy ne fagyjunk bent halálra. ..úgyhogy együttérzek - még jól megúsztátok.... forgással meg óvatosan... nem mindegy, hova esünk...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. : )
      A betörés lehetősége nálunk is felmerült, végül nem törtünk-zúztunk, bár a hangulatunk adtahatta volna. Khm.

      Nos, Te aztán pontosan átérzed a helyzet csízióját!
      Mennyi idő után került üveg a keretbe?
      Nagyon köszönöm, hogy elmesélted!

      Löschen
    2. ááá, csak azért nem sajnáltam betörni az üveget, mert akkor már a garázsban volt az új ajtónk - beépítésre várva. egy okkal több, hogy gyorsan megcsináljuk... azóta a kulcsra mindig figyelek (ellenben a kocsiét egyre gyakrabban felejtem vhol...)jobbulást neked...

      Löschen
    3. Így is kemény dolog lehetett bezúzni az üveget!

      Löschen
  3. Juj! Nem semmi lehetett! ♥

    Vigaszképpen: szerintem nem csak TE nem vittél kulcsot, ugyebár... Szóval kár volt D-nek sóhajtozni.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Azóta kiderült, a kulcs a középső konzolban hevert és D. elvileg azt mindig átnézi.
      Kettőn áll a vásár, hehe!

      Löschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.