Donnerstag

Fejben-blogger

Kedveseim, ha csak gondoljátok, azt lehetetlen olvasni!

8 Kommentare:

  1. :)))
    Ha egyszer siralmasan unalmas az életünk:))))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Igen, amikor írtok, akkor látom mennyire! Szörnyen unalmas!

      : D

      Löschen
  2. Én néha belefáradok az írásba...nincs kedvem. Nem szeretek nagyon magunkról sem írni, mert vannak ismerősök, akiknek nem szívesen kötök az orrukra személyes dolgokat...úgy mint régen...akkor többet fecsegtem. De olvasni is felváltva szoktam...akkor átolvasom, amit még nem tettem., Sok téma van, amihez nem tudok mit szólni...így hallgatok. Lehet, hogy most is jobb lett volna? Hallgatni arany...csak unalmas is.

    AntwortenLöschen
  3. Volt, hogy hónapokig írtam fejben... aztán elszállt egy év.

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.