Dienstag

# 631

Annak ellenére, hogy az úrfiak, már itthon vannak, a férjem hazajár most is, is: mert ma is, tegnap meg az alkalomhoz igazodva pláne, bár későn jött, olyan későn, hogy engem már elnyomott az álom, aztán arra ébredtem, hogy atya ég! ég az ágy! Majd kiderült, de még a gyors lefolyású infarktus előtt -szerencséjére, mert mi lett volna, ha épp ezen a napon tesz el láb alól- felismertem, hogy ami ég, az egy gyertya, ami jobb híján egy csokiba mártott nápolyiszeleten lángolt, hogy aszongya: kívánj és fújj!

A teljesség kedvéért ezt még el kellett mesélnem.

14 Kommentare:

  1. :) Nagyon jó! Isten éltessen benneteket együtt :)

    AntwortenLöschen
  2. bizony ám.... valaki nagyon szeret Téged...:) Isten éltessen sokáig!

    AntwortenLöschen
  3. Jaj, most látom, hogy ahol én is boldog szülinapot kívántam, az valahogy kitörlődött - úgyhogy boldog születésnapot utólag is :)))

    AntwortenLöschen
  4. Antworten
    1. Köszönöm drága Vaskalap!

      Te regisztráltál a bloggerben?
      Lehidalok!

      Löschen
  5. Tőlem tornázhatsz :D, de ez a google fiók miatt volt, nem regeltem a bloggerben.
    V.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ...csak úúúgy megörültem...
      Bár azt, hogy tulajdonképpen miért, azt magam sem tudom.

      Löschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.