Mittwoch

Villámhaver, meg a hulla a szekrényben

Említettem és képet is mutattam róla hogy járt szerencsétlen, miután a Fővárosban elszabadult és agyon -vissza törte magát. Elvánszorgott még saját lábon a szállásig, majd múlt hét csütörtökén elvitték onnan némi pénzmagért, alkatrésznek.
Nem bőgtem, mert már az ámokfutása után elsirattam. Butaság tudom, de mégis.
De legalább én mostam le utoljára a szélvédőt, ablakokat, hüpp.

D. most kölcsönszutykokkal jár és minden pillanatnyi szabadidejében (szabadidő! Bah!) autót keres és rém elkeseredett, mert aminek értelme lenne, ugye újabb szutyokért az ember nam áldoz, pláne nem tízezret vagy többet, arra a pénz nem áll rendelkezésre. Viszont elméletileg és ténylegesen is ott a pénz, de nem nála, hanem a szekrénytulajdonosnál, akinél a tartozás ténye, a hulla a szekrényében.
Ugye világos miről köntörfalazok éppen.


...és a hulla csak bűzölög és bűzölög, de őt nem zavarta az elmúlt öt évben, biztos elszagolgatja még ugyanaddig, vagy míg világ, a világ...




˛˛@&*!!!

6 Kommentare:

  1. Antworten
    1. Azt mondják, minden ember szekrényében akad legalább egy hulla (itt azt mondják, a pincében), az az egy olyan "csúnya" dolog, amit tagad, ill. titkol.

      Löschen
  2. Ja eeeertem!!!! Mondjuk az osztrakoknal nem is biztos hogy hulla van, hanem egy elrejtett agyoneroszakolt lany a gyerekeivel, nem...? (bocs ez morbid volt)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Nahát, egy arc! :-D

      Ne általánosítsunk, kérem!

      Löschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.