Donnerstag

Jah, szeszélyes, mint az időjárás!

Ez előbbi azért érdekes, mert egy mókus. Véleményeltérés csak abban, hogy egyikőjük szerint mellette fekszik, másikójuk szerint felfelé kanyarodik az állatka bozontos farka, szerintem meg felhő és nem mókus.


A második azért került ide, mert eleve ide szántam: egyszerre esett és sütött, ki-ki kedve és szokása szerint, ugye és ebből a kettősből születtek az ezüstös, csillogó cseppek.
A véleményekben itt nagyjából egyezés van: szerintük gyönyörű, szerintem páratlan -talán látszik.


Ezen utolsó pedig egy pöttömnyit Ying-Yang -os... szerintem. A. szerint: váááó!


Mindezt ma délután.
Jah, nem, nem szoktunk unatkozni -ez a kicsinek.is.örülünk.család eleve elrendelt alaptulajdonsága, úgyismint sajátossága..

4 Kommentare:

  1. Nagyon szép... de elég sokáig kellett néznem amíg megláttam a mókust :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Segítség nélkül lehet, hogy én még mindig nézném.
      Gratulálok a képzelőerődhöz! Komolyan.

      Löschen
  2. Az első kép: pillangóúszás, szemből. Nézd csak meg! :))
    V.

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.