Montag

Kérdez-felelek -újra

Nem utálatosak, csak zavarbaejtőek ezek a díjak.
Kaptam egyet most is, Flórától, Nála megtaláljátok a feltételeket is.
Köszönöm!








1. Miket tartasz a legfontosabbnak az életedben?
A legfontosabb, hogy élünk és együtt vagyunk.  

2. Miért kezdtél el blogot írni és miért fontos ez neked?
Sokat beszélgetünk a gyerekekkel, szerettem volna leírni melyik döntésem mi alapján születik, milyen megfontolás alapján mondok nekik nemet, vagy igent, hogy később lássák, értsék. De anonimitás ide, vagy oda, ezeket mégsem lehet kiteregetni, legalábbis nekem nem megy. Így csak fecsegek, ami viszont szórakoztat. Persze érdekesebb lenne, ha több kommentet kapnék, benne vélemyénekkel, de ha magam nem teregetek rendesen, mások miért tennék meg?
A másik, hogy az általam olvasott és kedvelt bloggerekkel kicsit közvetlenebb... ööö... kapcsolatot tudjak... ööö... kialakítani, vagy ilyesmi.
...és hogy fontos lenne? Szórakoztató. 


De igen, fontos is. A tavaszi londoni utam, bizony veszett fejsze nyele lett volna, ha nem kezdek el virtuális naplót írni. 
Nem kaptam volna kedves meglepiket, hozzá kézzel írott sorokat, vagy képeslapot Német honból...
...és a kommentek, azokat tényleg nagyon szeretem.

3. Mi a célod az életben?
Tíz éve még más volt mint ma és biztosan más lesz újabb tíz múlva.

4. Hiányzik valami az életedből? 
Igen.

5. Mennyire fontos az neked, hogy ki mit gondol rólad?
Az általam kedvelt, szeretett emberek véleménye érdekel, a többiekét megváltoztatni, nem töröm magam.

6. Mi a véleményed a barátságról?
Őszinteségen alapuló kőkemény meló, de megéri. ...van, hogy illúzió. Többnyire.

7. Jó emberismerőnek tartod magad?
Naív vagyok. -Nem. 

8. Mi az, amit szívesen nézel és elgondolkoztat?
Szeretek esténként kiülni/kifeküdni a szabad ég alá.
Szeretem nézni az esőt és a vihart is.
Szeretem nézni a fiúkat, amikor játszanak, bíbelődnek valamivel, tanulnak, olvasnak, esznek, alszanak.
Valamennyi tevékenység ezek közül gondolatok hosszú sorát ébreszti.

9. Milyen színeket kedvelsz?
Nem  mindegy, hogy viselni szertném, a falamra festeném, vagy mit csinálnék vele, mire használnám...?
Leginkább talán a fehéret.

10. Mi ad neked örömet és boldogságot?
A családom, amikor együt vagyunk, vagy mikor tudom, hogy gondolunk egymásra.
Egy-egy kaján mosoly, amiből kiderül és tudom, egyre gondoltunk és cinkosok vagyunk.
A növényeim, a kertem. 
Ha valami kirándulást, nyaralást tervezhetünk, majd várhatunk.
Zene. 
Könyvek.
...és újabban még a halaink is. A halaim.

11. Te szerinted az én válaszaim alapján milyen ember lehetek?  
11 kérdés édes kevés ahhoz, hogy véleményt lehetne formálni.
De a korábbiak alapján kedves, vidám és ragazkodó embernek tartalak, olyannak, akinek fontosak a gyökerei.








Ismételten engedetlen leszek, mert nem kérdezek 11 embertől. Megpróbáltam, de sok különböző bloggertől képtelenség ugyanazokat, így inkább nem. A 11 személyre szóló 11-nek, pedig számomra és pillanatnyilag vállalhatatlan. De már kérdeztem olykor, meg fogok is még.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.