Dienstag

FB

Boldog-boldogtalan bejelöl.
Nem igazolom vissza, előbb kérdezek, mert az is lehet és könnyen lehet, csak nem emlékszem.
Bár, ha már első blikkre, megnézve a képet, közös ismerősöket sem ugrik be, az csak egy tökfelesleges kör, de mégis megkérdezem. Mert ilyen finom vagyok. Vagy ökör. Mindegy.
Most olvastam egy választ. Puszi-pá nélkül elémlöki az egysorost: ő egy akkori osztálytársam, egyhetes együttjárása.

Egy másik jelölést pedig szívfájdalom nélkül kinyírtam, mert az illető olyannyira kaktusz odafent, hogy még üzenetet sem lehet neki küldeni.
A neve nem mond semmit, a kristálypohár-profilkép pedig szintén nem vitt közelebb a talányhoz.

Valahogy kezd elegem lenni a közösségi oldalakból.

Bár a blog nevével meg regisztráltam. -Jólvanna, egyedül vagyok.

8 Kommentare:

  1. Ezek szerint te szüntetted meg mérgedben a fb-t? :D ( http://index.hu/tech/2012/03/07/orakig_elerhetetlen_volt_a_facebook/ )
    :D :D :D

    AntwortenLöschen
  2. martine: Hihi! :D :D :D

    Amúgy meg nincs igazad Thea, mert kettesben vagyunk. :)

    AntwortenLöschen
  3. én töröltem a múltkor 150 embert és kb ugyanennyi várna visszaigazolásra.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hajrá!
      Szerinted mi alapján jelölnek?

      Szimpátia?
      Szimpi lehet a cipőd.
      Esetemben meg a hínárhaj.

      Löschen
  4. Van az a finom lehetőség, hogy keresd az ismerősöd ismerősét, nézd! ő így talált meg 374993 ismerőst.
    MINEK?
    grrrrrrrr
    V.

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.