Mittwoch

Díjat

kaptam Vaskalaptól.
Én.
Tőle!
Hö.


"Szabályok:
-köszönd meg
-mondjál három valamit magadról
-add tovább 4 blogistának, akinek az írásain jót szoktál nevetni."

Köszönöm! Tényleg. 

A három:
Egyke vagyok. 
Ebből következően ragaszkodó, rajongó és nehezen elhajtható -épp mint egy kihajított eb.
A színház, a könyvek, a zene és a mozi rajongója.

...ez így elég?

Piszok nehéz választani. Kinek adjam? Főleg mert tudom, sokan nem szívesen játszanak és szintén sokan már meg is kapták. Lehet, ezek tudatában is mellé fogok nyúlni.

Legyen kedves Martine, MuciFoci, Mókuska, Maris, a négy megszólított.
Neheem szeretem a szabályokat!
Szegek.
Legyen egy ötödik, mert így kerek: bv.

Tegyetek belátásotok szerint!
Köszönöm!

2 Kommentare:

  1. Thea! Nagyon köszönöm! Nagyon meghatódtam, hogy gondoltál rám, és mindig örülök, ha valaki azt mondja, szereti a blogomat. Ugyanakkor nagyon nem tudom, mit csináljak most, mert kevés blogot olvasok, inkább csak azokat, akik nálad az oldalfalon láthatók... mindenesetre köszönöm, ez biztos! A többin még gondolkodom :)

    AntwortenLöschen
  2. Nagyon szívesen! Sőt, én köszönöm, hogy olvashatlak!
    Tökéletes lesz, bárhogy is döntesz. :-)

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.