Donnerstag

Rég vártam,

hát szombaton elvitt, mert ilyen rendes. D., igen.
Anyumék örömmel bevállalták az úrfiak felügyeletét*, míg mi beültünk megnézni a filmet.
Pár hete, újra elolvastam a hetedik könyvet, mert úgy az igazi, ugye.
Szerintem remekül eltalálták megint a hangulatot és a lényeg is átjött, szóval megérte megnézni.

...és mert az élményeket mindig felspékelt kiadásban kapjuk, hazafelé az autóban A. váratlanul felsóhajtott, hogy neki most és azonnal kell. D. az első lehetőségnél beslisszolt egy erdei útra, jómagam kihámoztam az úrfit az ülésből, majd a sápadt sóhajtozót lecsupaszítva a térdemhez, combomhoz tartva, guggolóhelyzetben vártuk a csapást...
Megkíméllek a részletektől, de hidd el, el sem tudod képzelni!
Emlékezetes élmény marad, köszönjük.



*Olyannyira, hogy biztatott, tessék gyakrabban moziba járni.

2 Kommentare:

  1. Vajon mit ehetett szegeny a maminal? :)

    Nekem is tetszett a film, orulok hogy nektek is!

    AntwortenLöschen
  2. Jó lenne a mamára kenni, de nem lehet...
    Dinnyére ivott kakaót.
    Anyu többször is kérdezte, biztos? Mondtam: egész biztos nem lesz baj, mert nem előszőr kér, gyors egymásutánban, hasonlóan összeférhetetlen dolgokat.
    Most mégis rosszul sült el... (Pedig evett előtte normális ebédet.)

    Szeretem ezt a történetet.
    Igazi, bámulatos mesevilág!
    ...és ami szinte kivételes, hogy a film is jó -egyeltalán nem rontották el!

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.