Montag

3. az iskola malmai gyorsan őrölnek

a "szeretettel vár a magyartanárnő a nagyszünetben"-re azt válaszoltam, hogy rendben, holnap ott leszek.
Erre válaszul most, ill., pár perce hívott az igazgató, arra kérne hagyjam a dolgokat ahogy vannak, az iskola alapítása óta így van, hogy egy bizonyos (beszélt) szint felett a haladó csoportba kerülnek a diákok és ez működik, ez jó, és ez a fiam érdeke...
Még fel sem eszméltem, már a magyartanár volt a vonal túloldalán, azt mondja az A. semmivel nem ír rosszabbul mint a Magyarországról érkezett gyerekek többsége ( krisztusom! ), érdeklődő, ügyes, szépen dolgozik és kérdez, nem lesz vele semmi gond, de karácsony környékén beszélünk még a dologról és ha akkor is úgy gondolom sok neki, nem bírja, akkor átmehet a másik csoportba.
És az egyéni fejlődés alapján kapja majd a félévi és az évvégi jegyet. 

Két évvel ezelőtt az akkori magyartanár három hét után kijelentette, hogy az addig látottak alapján M. meg fog bukni magyarból. Most meg azt hallom, hogy az egyéni fejlődést nézik.

Biztos bennem van a hiba, de én már attól felkaptam a vizet, hogy az osztályfőnök következetesen "anyukának" szólít, hogy "tetszik"-el, ráadásul ezen telefonbeszélgetés után teljességgel értetlennek kell éreznem magam, mert mi sem természetesebb, minthogy egy teljesen kezdő írni és olvasni tudó gyereket betesznek egy haladó csoportba.
Jó, rendben, ne szóljak bele az ő dolgukba, mert ehhez én nem értek, hát hallgassak ( ezek szerint karácsonyig kell ), de ettől még itt vannak a bökdöső kérdőjelek.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.