Freitag

A kétségbeesés szól belőlem

Reggel az este elindítani elfelejtett mosogatógéppel jártam rosszul, nem nagy ügy, csak mint kiderült a m.tabletta a csomagolásával nem mosogat, a tabletta meg nem a műínyagos szemétbe való.
Aztán a maradékot a kissebb edénybe lapátolás közben jöttem rá, hogy a mennyiség egyszeri étkezésnek felel meg, de így már, az elmosogatandó lábasok száma az egy helyett kettő.

A mai elmeroggyantságomnak is van gyökere.
Egy éve, hogy regisztráltam és megváltottam a kézműves bigyóimnak egy domaint. Az oroszlánrészét, a felelősséget Á. (Á., aki nem azonos a nyolcévesemmel ), vitte a vállán, ő a szakértő nálunk, meg ő tud úgy angolul, ahogy kell. Akkor átbeszéltük mit kaptam az éves díjért, aztán nekiestem, farigcsáltam és jópár hét után kész is volt a design, vele a honlap. Elégedetten hátradőltem.
Kicsit több mint két hete újra megváltottam a domain-nevet, a boldogságom, vele az elégedettségem határtalan. Aztán jött a levél, 31-éig marad a felület, de ha a felületkezelőt nem váltom meg, törlik, némi haladék után, de attól még sz.rban vagyok, mert 10-éig van időm. A díj, közel 80p€ták. Egy évre.

Most sürgősen keresnem kell egy kezelőfelületet, ahol működtethetem az oldalt, ahova vihetem a két évre megváltott domainemet, ami kevesebb, jóval kevesebb mint a fent megnevezett összeg és ha még kívánhatok: valahogy a farigcsálás után, még normálisan is nézhet ki.
Van B terv. Megváltom közel nyolc p€tákért egy hónapra a felületet és addig csak találok megfelelőt. Ugye.

Minden javaslat, tapasztalat jól jön. Kicsit segítsen legyen szíves, aki tud!
Köszönöm!

4 Kommentare:

  1. Úgy látom senki sem tud segíteni. Mire jutottál?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Köszönöm a kérdést!
      Keresgélek. Van ami tetszene, csak a francos díjszabás...
      Aztán van ami ingyenes, de csak egy darabig, vagy telebarmolják az oldalt reklámokkal és olyan, aminél ez nincs, de gagyi a felület, ill. ahová nem vihetem a domainemet - és már tikitakiznak a szemeim a monitor előtt töltött óráktól...

      ...ma már igazán itt a rohangálós húsvét. Szóval megváltom egy hónapra még és addig találok helyet. Ez a terv.

      Löschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.