Montag

Érdekes lenne összeszámolni,

vagy legalább megsaccolni, vajon hányszor
- indítottam be iskolakezdés óta az autót
- ugrott át előttünk macska / őz  / róka / egyéb vadállat
- hagytam nyitva, magára az autót
- akartak leszorítani szembejövők az útról, szemrebbenés nélkül a jegesről is
- vártam hosszú percekig a buszra, mert korábban indultam
- hívott M., hogy melyik buszt érte el és végül melyikkel érkezik...

Azt viszont számolgatás nélkül is jól tudom, hányszor találkoztam gyakorlatozó katonai konvojjal ( 2x ) és abból hányszor fogtak rám vigyorogva ki tudja mekkora kaliberű bazinagy fegyvert ( 1x ).
Semmi dráma, de az én kontómra ne szórakozzon ilyen jól senki!

4 Kommentare:

  1. Uh... ez utóbbit én sem díjaznám. És sajnos tehetetlen vagy velük szemben.
    Néha én is gondolkodom, milyen jó is a fedélzeti kamera.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Megvallom úgy lefagytam, mintha áramot vezettek volna belém. Nem volt több, csupán pár másodperc, de már álmodtam is vele.

      ( http://de.wikipedia.org/wiki/Heeresfahrzeug ) A járgányok, mert négy jött egymás után, ilyenek voltak. A fegyverekhez nem értek, de hasonlóan fent volt és forgatható, amit vigyorogva felém fordított, ill. rámfogott a harmadik. A többieké mind az út tőlem balra eső széle felé, felfelé nézett.

      Kamera arra az esetre is jó lenne ( milyen remek ötlet! ), mikor az állandó kakaskodókkal találkozom. Szűk bekötőuatkon mászkálunk, amik jóindulattal is csak háromnyomosak. Mindkettőnknek le kell rendesen húzódnunk ahhoz, hogy még biztonságosan elhaladjunk egymás mellett...
      Az autóm jobb fele mindig sáros, a bal MÉG töretlen.

      Löschen
  2. A kamera tényleg jó, és biztos bizonyíték. Az ellen nem sok minden van. Simán a fegyvert feléd fordítót is meg lehetne...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Simán.
      De ha szert is tennék egyre, remélem többet nem érem meg, hogy fegyvert fognak rám.

      Löschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.