Montag

Most, hogy mezítláb,

egyébként csizmában, de zokni nélkül rohantam sárgaangyalt játszani, meg a hetek óta tartó nyaralóhely-keresés közben amúgy is fel-, felbukkan az FKK csupasz, ill. pucér, szóval meztelen valójában, eszembe jutott egy 16 évesen átélt libabőrös élmény: Rovinjba érkezvén sátorhelyet kerestünk a kempingben, melynek a hárombetűs részére keveredtünk. A saját reakciómra nyilván már nem emlékszem, csak magára az érzésre -ami kiváltképp leírhatatlan- amikor megláttam pár, a közös mosdóból távozó, igen vidám, de még pucérabb társaságot, himbilimbistől, ill, fenekestől forgatva fel addig kiegyensúlyozott lelkivilágomat.

2 Kommentare:

  1. Juj! Rovinj, szívem csücske. :D

    Én is jó vagyok, ennyit szűrtem le elsőre. :D Miért voltál sárga angyal?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Mi is szeretjük, ezért is lehet, hogy idén egy közeli nyaralóhelyet néztünk ki.

      : D
      D. alól kidőlt egy autó. Egész pontosan az aksit kellet bebikázni.

      Löschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.