Montag

zűrzavar

Nem könnyű, de csak sikerrel járunk...

M. épségben hazaért, ezt írtam.

Pénteken, az unokahúgom megszabadított vagy két évnyi hajhossztól, most meg nem értem miért nem szántam rá magam korábban. Biztos, mert úgy tartottam a sok vélt kellemetlenségtől, amivel a rövid haj járhat, pedig ilyenek nincsenek.

Szombaton D., tőle teljesen szokatlan módon, egyetlen határozott huszárvágással megszabadult a géphiány nehézségeitől, amivel ránkszakasztott tucatnyi másikat. Az új op rendszer agyrém, de nyilván megszokjuk majd ezt is, ugyanakkor pótolni kellene az elveszett programokat, linkeket és kontókat.
Ez utóbbiak miatt még a vásárlás napján ki akarta dobni a gépet, de nem, csak rém zizi volt éppen, mert a legegyszerűbb műveletek is komoly logisztikát igényeltek a nekiveselkedésünk első perceiben vagy óráiban?.
A kezdeti agyrém persze már oda, a kontók, egy kivételével (naná, hogy az enyém) helyreállítva, az op rendszer belakásáról még nem számolhatok be, de tegnap A. megtanult biciklizni.

1 Kommentar:

  1. A fentebb említett kontó a fő-levelezésem hozzáférése, úgy tűnik, az idők végezetéig oda.
    De közben leltem másikat, ami szintén. De azt sikerült helyettesítenem.

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.