Freitag

+1

Hogy ezen a felületen legyen róluk egy pozitiv szó.
Egy régi, tényleg nagyon régi ismeretségem dolgozik az egyik legnagyobb hazai, inkább hírhedt mint híres (bár mintha jó szót említettem volna az elején...), könyvhálózat, szülővárosomban megtalálható képviseleténél.
Betévedtem. Kerestem. Hiába, vasárnap csak ez áll nyitva (de minek! -bocs). ...és találtam.
Kicsit szakadt borítóval, de volt amit kerestem és nem is saját kiadványuk, szóval még, minőségi is a könyvecske -egyébként.
Az esélytelenek nyugalmával megkérdeztem, hogy kaphatnék-e rá kedvezményt, merolyan ramaty szegény.
Kaptam.
30%-ot!

Elégedetten, jó szájízzel fizettem.

Az ajtón kilépvén anyum visszarángatott a földre, nehogy már azt gondoljam, hogy a cég, nem, az továbbra is maradt olyannnak, csak hát az ismeretségem, ő volt kedves és onnan a harminc.



...és a pluszpont, már csak a címben...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.