Donnerstag

Reggel

a rádióban, az Angliában, Hollandiában, Németországban és Magyarhonban kivett, ill. megtelt óvóhelyekről szóló híren rötyögtek a moderátorok, pontosabban azokon az embereken, akik komoly sommáért húzódnak fedezékbe az előre beharangozott "világvégét" kivédendő. (Talán, csak egy álhír -ugye a témakör is rém hiteles- , hogy legyen min poénkodni, de a hírbeolvasó mondanivalójából az derült ki, hogy sok ilyen óvóhely sok kamráját, sok pénzért foglalták el sokan.)

Én még mindig nem értem.*

Viszont van egy ötletem. Ha a tömeghisztiben ekkora az üzlet, bunkerokat kell építeni (miből? mindegy) és előrehozni a következő (2030 -ra beharangozott) raplit, mondjuk 2013-ra és ha bejön, márpedig úgy tűnik kereslet van rá (ugye mire, kinek), évenként ismételni....







*Pár éve (majd valaki úgyis tudja) mikor -még általánosba jártam-, a teljesen felbolydult suliban azzal fogadtak, hogy az éjjel lengett a csillár, a poharak rezegtek a vitrinekben, olyan erős földrengés volt.... szerintem csak dörgött - mert anyu ezzel küldött vissza az ágyba, aludni...
Mondanom sem kell: nagyon rövid idő alatt tettem szert, bazinagy figyelemre.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.