Samstag

Párhuzamos



Hétfo”

Múlt heti trauma* kiváltójának bemutatása a gyerekorvosnak -nem kell mindjárt be...arni, csak kiverte valami megoldjuk, elvben nem jön ki újra, remélhetőleg nem az amire gondol, nem is úgy néz ki, tényleg anyuka, nyugi...
Azért kevertem kis port az iskolában, most van szappan (küldtem) és ígéret is, hogy eztán lesz.

Sokat gondoltam máshová. 



Kedd

Bennem soha fel nem merült, hogy folytonos ellenőrzés, és a javallt módon, rendszeresen végzett fogmosás mellett előfordulhat tejfogon szuvasodás. Múlt héten, a döbbenetes felfedezést követően időpontot kértem, majd kaptam keddre. E hét keddjére.

A doki szerint, csoda hogy csak ennyi van, az ő korában (Ugye hat éves) már több fog tömve a többi gyerek szájában. Nem akartam vitatkozni, hogy érdekles, mert nemcsak hogy M.-nek nincs, de se D.-nek, sem nekem sem volt...

Előkészítettem a terepet, töviről-hegyire elmeséltem a szerszámokat, melyik mire, milyen a hangja... (kontrollnál nem méltatta figyelemre őket)
Moccanás és hang nélkül végigülte a kezelést, teljesen feleslegesen nem aludtam a pity-puty felfedezése óta.
A rendelőt elhagyva pityergett kicsit, hogy azért most fáj kicsit... meg ott is rossz volt, de ha akart volna sem tud szólni, mert mindenfélével tele volt a szája, az orvos kezén túl -ugye.

Jártunk a postán, majd megkönnyebülten a mi dolgaink miatt, de mégis nyugtalanul aludtam pár órát.



Szerda

Még nincs ajándék a srácoknak. D. azt mondta, majd elintézi...

Messze még a péntek.



Csütörtök

Reggel, a tömésnek hűlt helye. Kissrácom ingerülten fogadja a hírt: délután ismét megyünk a fogdokihoz. Megnyugtattam azzal, hogy elvileg most nem lesz fúrás-faragás, tömméssel kel számolnia.

A doki lehidalt az úrfitól, igen-igen megdicsérte, milyen fegyelmezett kisfiú (noha kicsit ezúttal is fúrt, alakított, hogy bentmaradjon aminek kell.) Az egyébként totálisan szótlan doki hosszú perceket áldozott ránk az értékes idejéből, csevegésre.

Kicsit összekülönböztünk (D.-vel, igen), mert ő nem tudja elintézni, rám marad a vásárlás. Igen a hívő és a nem hívő orra alőtt, de hát hogy? Viszont mivégre tartja az ember a jó és kedves barátait?
A kezelés után felmentünk Északivárosba, a hívőt és a hitetlent rábíztam Gy.-re, aki össznépi dagonyázással kutysétáltatással foglalta le őket, míg én sikerrel jártam, majd alig fél őra múlva mentem beszélgetni kicsit, majd a két kis tökig sárossal elégedetten hazafelé vettem az irányt.


Esti beszélgetésünkben D.-vel megegyeztünk abban, hogy jó emberekkel nem történhetnek rossz dolgok. Ill. ha már igen, drámaina rossz végkifejlet nem. Nem. 
Piszok messze a péntek.



Péntek

A gyerekeket a(z utolsó pillanatban meghírdetett) iskolai-karácsonyi ünnep után, egy órával a megszokott vég előtt tették ki. Az iskolai busz el sem indult, mert mindenkiért mentek (nekem nem szóltak), így a jóindulatú szomszédasszonyom vette őket a szárnyi alá. Otthon leitatta őket kólával, ez megadta a remek alaphangot a továbbiakra.

De mit nekem hangoskodó madársereg, ha minden rendben, és noha könnyesek azok a szemek, de a boldogságtól!




Szombat

D. elvileg ma este érkezik. Este még nem tudta biztosra mondani...
Viszont a karácsonyi hangulat már megjött (még a hó előtt), még tegnap.






*Az iskolában nincs szappan. Szeptember óta. M. egyeltalán nem jár a mosdóba, mert neki minden mellékhelyiség fúúúj, ami nem itthon van (így tőle nme jött beszámoló). A.-t ilyesmi nem hatja meg, viszont ő (is) nagy kézmosó, így nem probléma. Már szeptemberben szólt, hogy nincs, de fel nem merült bennem, hogyez állandó állapot... megbeszéltük, ha így van, hosszan, melegvízzel mosson kezet....
Amikor felhívtam a hírrel az Elternvertretert (szülőmk képviselőjét), megnyugtatott, kisdolog után amúgy sem fontos kezet mosni (???) de szól az illetékeseknek, ha annyira szeretném.

2 Kommentare:

  1. Wow! :o) És ha a szakács tálalna neki pöcsös kézzel??? Érdemes lenne egy ÁNTSZ-st megkérni, hogy vigyen már a tenyér tisztaságának ellenőrzésére egy kittet, aztán az illetékesnek meg lehet majd hüledezni!

    Még szappanos kézmosás után is marad jónéhány baci a kézen. De amúgy is, szerintem kisdolgozás nélkül is, simán az udvarra kimenés után is alap kéne legyen, hogy szappannal mosnak kezet. Az óvodában a tornaterem után is kezet mostak, és rajzóra után a gyurmázás olaja meg a festék nem is jön le szappan nélkül. Meg evés előtt és után is illene kezet mosni, hogy ne piszkos kézzel nyúljon a kajához, és ne ragacsos kézzel a füzethez. Nem is értem!

    AntwortenLöschen
  2. Ja, mint látod, visszafele haladok. :oD

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.