Donnerstag

spanyol


Lassan 5 éve lesz, hogy szappanokkal foglalkozom. Nem árulom, mert azt nem lehet (erről lesz szó később), csak készítem őket. (Olaj, viasz, zsír + NaOH + víz, azaz igazi alapanyagokból igazi szappant.) Ezek, mint egy jó bor, viszonylag sokáig érnek és a formából kikerülés után pár hétig jó ha nem kerülnek zárt szekrénybe. Én ezt kartonládákkal oldom meg. Elhozom az üzletből, itthon ecetes vízzel átmosom, kiteszem a napra, majd papírtörlő kerül a fenekébe és kész a szuper, terhelhető (az éretlen szappanok még igen komoly súllyal bírnak) és tiszta tároló, ami prímán egymásra pakolható.

Ma is találtam egy pászentosat, örültem, elhoztam, sikálás közben ledöbbentem: Spanyolországból hoztak benne jégsalátát.  

Nesze neked környezetvédelem! 



Végre bejutottam a bloggerbe!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.