Donnerstag

Nyüssz

Íme itt a huszonegyedik században, hajnali fél kettőkor azért kell vinnyognom, valaki végre kegyelmezzen meg nekem és üssön agyon, mert nem bírom, sem a görcsöket, sem hogy kijön minden, még az is, amit csak ittam és nem, nincs semmi gyógymód, csak ami a hormonjaimat cseszi szét. Működésképtelen vagyok két napig, szűkölő veszett kutya és igen, vessek magamra mert nem vagyok hajlandó fogamzásgátlót szedni. Nem, mert az sem segít.
Így lesz a következő éjszaka, így egy hónap múlva és aztán, minden egyes ciklusban, értelmetlenül, mert már egészen biztosan nem lesz több gyerekem. Akkor meg mindek?
Néztem már mivel járna, de gyáva vagyok, nem merem megműttetni magam.

Fél karomat A megoldásért!

8 Kommentare:

  1. :((
    Hálás vagyok, hogy fogalmam sincs, miről beszélsz. Téged pedig jaj, nagyon sajnállak! Bár tudnék valami okosat!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. A szerencsések közé tartozol.
      Mensis gyötrelmek. -No nézd, még becézem is.

      ( Valami balul sült el. Elvileg lezártam a blogot, mégis megjelent ez itt. )

      Löschen
    2. Pedig itt vagyunk:)))))) És mindenről tudunk:))))

      Löschen
  2. aviva torna? gyógyteák? jóga? autogén tréning? forró vizes palack?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ezek közül az első nem volt meg. Utánanézek.
      A palackkal szimbiózisban élek olyankor.
      Köszönöm a kérdőjeleseket!

      Viszont a blogot lezártam, időközben másodszor is, nem értem hogy láthatjátok.

      Löschen
    2. Az oldalt látható képeket is töröltem. Nem tudom mire vélni a dolgot.
      A válaszaimat látod? Egy ühüm is elég lesz.

      Löschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.