Mittwoch

Hárman

állunk az ablakban. M.-nél látcső, A. szájában a saját keze. Nem rágja a körmét, de ha ez így megy tovább, még az is megeshet. Újra és újra elsimítom onnan a kezét, közben M. tudósít arról, amit magam is látok: a kövér esőcseppekről az ablakon, ill. ahogy a kertet lappogatják...
Majd mikor a kis fák lombjai a földet érik, felnyög és azon pillanatban leejti a messzelátót...

Basszus! Nincs, amiért én még egyszer felcipelem a trambulin roncsait!






Azért arra kíváncsi vagyok, hány alkalommal futunk még össze reflexből, mikor döngetni kezd a szél.

4 Kommentare:

  1. Gondoltam bekukkantok egy kicsit hozzád! Nem tudom mások hogy csinálják, hogy egy csomó blogot követnek...talán ha több időt töltenék a gép előtt! De látom nálatok is pörög az élet!!! Szép napot Thea...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Nos, azt jól tetted! :-)
      Azt nem tudhatom mások hogyan, de én a daschboardot használom. Ott mindig látom a frissítéseket. Nekem sincs sok időm itt ülni. Legalábbis nem ezen célból.

      Löschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.