Mittwoch

Díjat

kaptam és valóban meglepődtem.
...és ahogy a nevemet megemlíted (Ginkóéval együtt, akit még nem ismerek, de a gondolat biztosan vele kapcsolatban jutott eszedbe), azon lepődtem csak meg igazán.
Köszönöm Flóra!






Ezt a szöveges szívecskéset kaptam, aminek igazán örülök, mert -bónuszként- ezt végre értem is, nem úgy, mint a macifenekes.cirilbetűset, ugye.

Hogy átvehessem, a szabályok értelmében el kell mesélnem magamról öt dolgot. Remélem nem titkokat várt, aki ezt kitalálta, ill. végül nekem is továbbjuttatta, mert az nincs.

1. Az ötödikig vért fogok izzadni.
2. Ha nagy öröm ér, vagy felháborít valami, megjelennek rajtam ilyen utálatos, nagy és piros foltok. A felmenőm azt mondta, idővel elnövöm. A fejlődésben már rég megálltam, a foltok viszont még az enyémek. Bah!
3. Azért hosszú a hajam, mert az egytelen fodrász akiben megbízom, nem fogad el tőlem pénzt a munkájáért, én meg utálok tartozni. Főleg neki. Egyébként ő az unokanővérem és valóban mestere a szakmájának. (Igen, privátban örömmel megadom, de többnyire egész máshol éltek, mint ahol ő dolgozik.)
4. Folyton megvétózom az úrfiak kisállattartási kezdeményezéseit. Merő önzésből, igen. Mielőtt felhördülnétek: D. vasárnap beterelte őket egy boltocskába és ígéretet tett, hogy hamarosan ilyen (...és megmutatta) nyulat kapnak tőle. Meglepődtem. Mondjuk, hogy csak meglepődtem!
5. Utálom a sántakutyázást a jópofizással együtt. Egyébként külön-külön is ugyanazt váltja ki, de ha karöltve a kettőt nyomják a képembe, azt csak kevés ideig bírom szó nélkül. Nyilván sokan vagyunk ezzel így, de másokat nem ver ki tőle a második pontban említett piros.

Jó szokás szerint, illik továbbadnom és nem kérek elnézést, mert nyilván olyanoknak adom, akikhez örömmel megyek olvasni  (további kitétel, hogy nem lehet több olvasója 200-nál).
Azt nem nézem meg hány bloggernek lehet továbbadni, mert úgysem tartanám be. Ezt a kihágást nyilván és megérdemelten véghez is vihetem, hiszen olyan szépen betartottam eddig a szabályokat...

Martine -nagyszoba
MuciFoci
Chipmunk
Pé Kalib - Petrezselyem sziget
Julcsi -Családom
Kovtama -EZISAZIS
Vaskalap
Molly Bloom -némaüzem


Akinél pityókás karaktereket kell bizonyítás okán beírni, azoknak a kedves bloggereknek innen vagyok kénytelen üzenni, mert náluk sajnos nem tudok. Elnézést.
Ismételten/még mindig vacakol a gugli.

Sokakat azért nem vettem be a felsorolásba, mert biztosan tudom, hogy nem kedvelik az ilyen kör-mizériákat. Aztán vannak olyanok, akikről biztosra veszem, hogy Martine által úgyis megkapják. Ugye.





Szabályt szegni ér! Köszönöm!

12 Kommentare:

  1. Köszönöm! nagyon jólesik, hogy ilyen kedves vagy hozzám!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Nagyon szívesen!
      Nem vagyok kedves, szeretem az írásaidat.

      Löschen
    2. Attól, hogy szereted őket (amit köszi!!!!), még lehetsz kedves is :)))

      Löschen
    3. Rendben, köszönöm! :-)

      Löschen
  2. Dupla mosolygód pofi. :) :)
    (Anno én fordítottam le magyarra a díjat - mármint a feltételeket, de ahogy láttam, itt-ott már átfogalmazták. ;))

    AntwortenLöschen
  3. Itt megtalálod: http://susubloglistaja.blogspot.com/2011/01/dij-award.html :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Upsz! Itt-ott?
      Gyakorlatilag teljesen átfogalmazódott. :-)

      Löschen
  4. Drága Thea! láttam a sok emailt meg ezt is itt, de fingásnyi időm sincs. Folyt. köv. puszi

    AntwortenLöschen
  5. Jövök már, jövök már!
    Köszönöm és kivételesen válaszolok is:) Csak tovább nem adom.
    Ez úgy akkor féli szabályszegés:)

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.