Montag

Instagram

Láttam már többször azokat a remek, ismerősok által feltöltött, utólag kicsit machinált, vagy csak szűrt képeket a Fb-on és tetszett. Aztán kiváncsiskodtam kicsit (ma), miközben felszippantott és felhaszáló lettem magam is, de még a szimatolás folyamatában felkínált nekem -a fent nevezett- pár ismerős felhasználót, mire elfogadtam  bejelölgettem őket (hisz korábban is csak az ő képeiket láttam) és jaj!
Az egyikőjük neve melletti gombocska, mint a többieké is átváltott, de nem az "abonniert" (előfizetés megtörtént/követés) feliratra mint a többieknél, hanem hogy "visszaigazolásra vár" (már a művelet)...

Persze, nem mindenki olyan hülye gondolja helyesnek, hogy eztán boldog-boldogtalannal megosztja a képeit: megválogatja a nézőközönségét. Ezt a lehetőséget akkor még nem láttam, de most már szégyellem magam, mert kérhetek bocsánatot tőle, ráadásul nem is először azért, mert gyorsabb voltam, mint a gondolat.

Vagy lesz olyan kegyes hozzám és észre sem veszi.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.