Freitag

Nem!

Hatodikban volt egy barátnőm. Az az igazi, komoly, mindent megbeszélős, reggelre levelet írós, susmogós, vihogós, olyan legjobb barátnős.

Ő azon kevesek egyike volt, akik közül nem ríttam ki. Az osztályom ötödiktől ezen kevesek kivételével, vadidegen volt és a tagjai ki nem állhattak, mert gyakran jártam át a másik osztályba, azokhoz a társaimhoz, akikkel együtt, egy környéken nevelkedtem. (Átjártam? Miután párszor kiszedtek a csihipuhi közepéből, csak az órákat töltöttem a hiv.osztályomban.)

Szóval a hatodik. Év vége felé, egy nap, mikor mellé álltam, a menzára várók kígyózó sorába, ridegen annyit közölt velem, hogy ne is szóljak hozzá, többet nekem köszönni sem fog, legyek szíves máshova állni. A hápogásomra, hogy ezt most miért? csak annyit válaszolt, hogy én tudom mit mondtam...   és ahogy ígérte, szóba sem állt velem többet...

Közel három évvel később tudtam meg mi volt a háttérben: egy másik lány, akiről mindenki tudta, hogy fúj rám, a számba adott dolgokat, amikről az én akkori kebelbarátnőmnek tudnia kellett volna, hogy biztosan nem tőlem származnak, lévén, az akkori legcsúnyább kifejezés, amivel valakit illettem az a kuka! volt. (!!!)




...és amiért végigszenvedtétek ezt a négy bekezdést: eddigi életem során sokszor, sokakról hallottam rosszat. Ezek nem feltétlen rosszindulatból hangzottak el, csak ha valaki nem szimpatizált a másikkal, valaki rosszul nyilvánult meg, vagy egyszerűen félreértették egymást,    vagy...vagy...
Nekem van olyan ismerősöm, megjegyzem olyan, akit kedvelek és rendszeres kapcsolatot tartok fenn vele, akiről először csak rosszat hallottam.
A hallottak alapján, tán utálkozhattam volna.

Itt, a blogvilágban is volt már, amikor valakiről valaki nem túl kedvező dolgokat mesélt és bevallom, annak ellenére, hogy szimpatizálok a Mesélővel, kíváncsi voltam és olvasgattam kicsit a Témánál és meggyőződésem, hogy az ő beszélgetéseik valamilyen félreértésen csúszhattak el, mert nekem Ő is szimpatikus.

No.     .... és most kilépek az oviból, beszélgessünk másról!

6 Kommentare:

  1. Ez érzékeny téma és épp az elevenembe vág.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Elmeséled?
      Persze érzem, hogy részleteket semmikép...

      Löschen
  2. Elmesélném, ha egy kávé mellett üldögélhetnénk. Így azonban bonyolult és hosszadalmas lenne, de erősen összefügg a nemrégi (értsd: a mostani, kievickélős) állapotommal:(

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Szeretném majd meginni Veled azt a kávét és úgy fogunk beszélgetni meglásd, hogy amit most mesélnél, már rég feledésbe merült!

      Löschen
  3. Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyen esetekben nagyon sok minden zajlik a háttérben. Cenzúra, hazudozás, mások bántása, alattomosság, irigység. Személyesen még csak szőrmentén voltam ilyenben érintett. És azt elég rosszul viselem, ha mocsok módon bántanak olyanokat akiket szeretek.

    Most a blogokról beszéltem.

    Az életben (nekem)sokkal egyszerűbb, nagyon hamar sikerül leszűrnöm dolgokat. Hogy ez áldás-e vagy átok azon még gondolkozom.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. A blogvilági perpatvarokat amúgy sem értem. Szerintem feleslegesek.

      Átok.

      Löschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.