Montag

What's (-App) wrong?

Újra és újra belefutok. Olyan határozottan alkot véleményt az életem bizonyos részleteiről, a gyerekeimről, arról, hogy mit főzök, mikor, miért azt, miért nem ezt, a férjemről, hogy hova járnak iskolába a gyerekeim, hogy miért nem másként oldom meg,... Noha - mint ez utóbbi, aki épp ma borította ki a bilit - egy fikarcnyi fáradtságot sem vesz, hogy például csak egyszer is visszakérdezzen.
Ő persze beszél, érveket sorol, oktat és olyan dolgokat mesél el, amiről még nem feltétlen kellene tudnom. Én meg -okosan, de talán még mindig nem leget-, hallgatok.
Hetekkel ezelőtt találkotunk először, hetente négyszer hozom haza a buszmegállóból a kisfiát, olyankor váltunk pár szót, párszor elhangzott mit főztem és ez alapján ma karakteres véleményt kaptam, hogy nagyon nincs rendben, amit én főzök és a családomnak adok.
( Egyszer zöldségleves, másszor palacsinta és megint máskor oldalas grillhús hangzott el -ez utóbbi feltét volt a zellerkrémleveshez- , másra nem emlékszem, ami elhagyta volna a számat... ) Azt nem kérdezte honnan szedtem az alapanyagokat, sem azt, hogy készítem őket, de ezek biztos nem jók.

Sajnos nem szeretek haragudni, nem szeretem azokat a kapcsolatokat, légyen az bármilyen felületes, amelyekben tüskék vannak, kivéve ha nagyon szeretek valakit, azért bevállalható egy-két tüske, azok nyomán nincs is sértődöttség, sem pedig harag. Emígyen megírtam, hogy nem kell pár elejtett szóból messzemenő következtetéseket levonni, tán tájkozódom magam is, és a családomat sem írtom még jószándékú tudatlansággal sem.
Jött még egy kör szakértelem.
Mire megírtam, hogy köszönöm a kritikát, igyekszem levonni a tanulságot, de a válaszfolyam csak nem áll le. - Még mindig zajlik.

Most tényleg keménykedni kell, hogy a másik megértse, hogy egy témát szeretnék rövidre zárni? Tényleg azzal kell foglalkoznom, és tölteni a mindennapjaimat, hogy hogy tudok kitérni az elől az átkozott, felém tartó kanál elől, amivel a tuti-tuti eszmét/igazságot/ő-jobban-tudját akarják épp letolni a torkomon?

Van rajtam egy villódzó hirdetés, hogy ide lőjjetek, én állom? Vagy mást is oltogatnak?
Benneteket is?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.